OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • ADOS - 2 Diagnoza Autyzmu
  • Poradnia diagnostyczna

E-zwolnienia lekarskie-Płatnik 10.01.001-warsztaty komputerowe -


Data rozpoczęcia szkolenia 2015-10-14
Data zakończenia szkolenia 2015-10-14
Ilość dni 1
Godziny rozpoczęcia 10.00-15.00
Miasto Łódź
Adres Łódź, ul. Wólczańska 81, Szkoła Cosinus - sala komputerowa
Cena 450 zł + 23% VAT - Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w całości ze środków publicznych.
Opis

Program Płatnik w wersji 10.01.001

 warsztaty komputerowe








 Celem szkolenia jest praktyczne zapoznanie uczestników szkolenia ze zmianami Programu Płatnik 10.01.001.
Każdy uczestnik szkolenia przy własnym stanowisku komputerowym przećwiczy w praktyczny sposób nowe funkcjonalności i zasady weryfikacyjne programu Płatnik, który będzie pracował wyłącznie w oparciu o dane pobrane z konta Płatnika i kont ubezpieczonych.
Zajęcia przy komputerach obejmuje następujące zagadnienia i ćwiczenia:



Program szkolenia:

1.            Omówienie zmian wprowadzonych w programie Płatnik 10.01.001 dotyczących m.in.:
•             rozszerzenia zakresu weryfikacji dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych,
•             zmian w kreatorze tworzenia dokumentów rozliczeniowych ,
•             funkcjonalności przeznaczonej dla płatników wielooddziałowych,
•             wskazywania, podczas tworzenia dokumentów rozliczeniowych, schematu finansowania składek dla wszystkich kodów tytułu ubezpieczenia,
•             wykorzystywania słowników adresowych przy wypełnienia danych adresowych w kartotekach i dokumentach zgłoszeniowych.
 
2.            Omówienie funkcji pobierania danych z ZUS:
•             komponentów programu Płatnik,
•             danych płatnika,
•             danych ubezpieczonych,
•             statusów przetworzenia dokumentów,
•             kompletów dokumentów rozliczeniowych.
 
3.            Kartoteka płatnika składek i kartoteki ubezpieczonych
•             omówienie statusów kartotek: „niepotwierdzona w ZUS” i „potwierdzona w ZUS”,
•             zgłaszanie zmian i korekt danych w przypadku kartotek „potwierdzonych w ZUS”.
 
4.            Weryfikacja dokumentów ubezpieczeniowych dotyczących m.in.:
•             sporządzania dokumentów zgłoszeniowych (np. sprawdzanie czy sporządzone zgłoszenie nie jest ponownym takim samym zgłoszeniem),
•             sporządzania dokumentów rozliczeniowych (np. sprawdzanie czy raport został sporządzony z takim samym kodem tytułu z jakim ubezpieczony jest zgłoszony do ubezpieczeń; sprawdzanie czy raporty zostały utworzone za wszystkich ubezpieczonych zgłoszonych do ubezpieczeń;  porównywanie podstaw wymiaru składek z podstawami z poprzedniego miesiąca lub w przypadku korekt z podstawami z poprzedniego kompletu),
•             sporządzania wyrejestrowań z ubezpieczeń (np. sprawdzanie czy wyrejestrowanie zostało sporządzone z kodem z jakim ubezpieczony był zgłoszony do ubezpieczeń),
•             podstaw wymiaru składek wykazywanych w dokumentach rozliczeniowych (np. w przypadku przekroczeniu przez ubezpieczonego 30 – krotności).
 
5.            Wysyłanie dokumentów ubezpieczeniowych, w tym:
•             blokowanie w określonych sytuacjach wysyłki dokumentów do ZUS, np. blokowanie przekazywania do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w tej samej przesyłce,
•             oznaczanie kolejności przetworzenia dokumentów: zgłoszeń ZUS ZUA/ZUS ZZA i wyrejestrowań ZUS ZWUA dla tego samego ubezpieczonego, z tym samym kodem tytułu ubezpieczenia.
 
6.            Omówienie funkcjonalności ułatwiających sporządzanie dokumentów, np.:
•             tworzenie dokumentów rozliczeniowych na podstawie kompletów pobranych z ZUS,
•             usuwanie powtórzonych pozycji raportów w kompletach dokumentów rozliczeniowych korygujących,
•             kopiowanie pozycji raportów
w związku ze zmianą stopy procentowej składki na ubezpieczenie wypadkowe w deklaracji rozliczeniowej korygującej ZUS DRA,
•             tworzenie dokumentów rozliczeniowych ze wskazaniem schematu finansowania składek,
•             automatyczne tworzenie dokumentów wyrejestrowania członków rodziny ZUS ZCNA,
•             automatyczne tworzenie dokumentów wyrejestrowania ubezpieczonych ZUS ZWUA.
 
 
7.            Ćwiczenia praktyczne wykonywanie przez uczestników polegające m.in. na:
•             sporządzaniu i weryfikacji dokumentów zgłoszeniowych,          
•             sporządzaniu i weryfikacji dokumentów rozliczeniowych,
•             tworzeniu i weryfikacji zestawów dokumentów.

Wykonywane ćwiczenia dają możliwość poznania funkcji i wyników weryfikacji dokumentów/zestawów dokumentów dostępnych dla Interaktywnego Płatnika Plus.


 
 
Koszt szkolenia jednej osoby wynosi - 450 zł + 23% VAT*

  •  

Cena bez VAT dla opłacających szkolenie ze środków publicznych.
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia znajdującego się na stronie www.soyer.edu.pl
 
UWAGA!
Ograniczona liczba osób -  20 stanowisk komputerowych.
Każdy uczestnik na czas szkolenia posiada dostęp do indywidualnego stanowiska komputerowego.


 
Cena szkolenia obejmuje:
 
–materiały szkoleniowe,
–6 godzin zajęć dydaktycznych, ,
–materiały do pracy (notes, długopis),
–stanowisko komputerowe,
–obiad,
–kawę, herbatę,
–ciastka w czasie przerw,
 zaświadczenie o ukończeniu szkolenia..