OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • Terapia Ręki    ......... Nowe terminy
  • Dyspraksja - Kurs międzynarodowy
  • NDTA / BOBATH
  • Integracja Sensoryczna

DIR/DIRFloortime w Autyzmie ICDL 101 - kurs I stopnia - Stopnia I


Data rozpoczęcia szkolenia 2017-12-09
Data zakończenia szkolenia 2017-12-10
Ilość dni 2
Godziny rozpoczęcia 9.00-17.00
Miasto Warszawa
Adres Warszawa, Al. Jerozolimskie 123a, Millenium Plaza
Cena 890 zł + 23% Vat
Opis

Model DIR / DIRFloortime
 

Prowadząca:


Prowadzący: Judith AbelendaCzołowy ekspert i trener DIRFloortime?, Certyfikowany Intruktor Integracji Sensorycznej.

Uzyskała tytuł terapeuty zajęciowego w Buenos Aires w 1985 roku. Ukończyła specjalizację w zdrowiu psychicznym w Interdisciplinary Residence in Mental Heath, pracując z dziećmi oraz młodymi ludźmi z poważnymi zaburzeniami psychiatrycznymi. 
Zdobyła tytuł Magistra z zakresu Terapii Zajęciowej na Uniwersytecie  Illinois w Chicago, w Stanach Zjednoczonych, gdzie była asystentką przy badaniach Dr Gary Kielthofner. Przez kilka lat pracowała w programie wczesnej interwencji w stanie Illionois, USA, integrując różne modele terapii w pracy z bardzo małymi dziećmi. Prowadziła wiele kursów odnośnie roli terapeuty zajęciowego w pracy z bardzo małymi dziećmi.
 
W Kalifonii, USA, ukończyła zaawansowane szkolenie z integracji sensorycznej poprzez kurs znany jako OT610. Ten intensywny czteromiesięczny kurs, stworzony w 1977 roku przez Dr Jean Ayres, który łączy teorię oraz interwencję w integracji sensorycznej, odbywa się w University of Southern California.
 
Uzyskała Certyfikat Advanced Practice w dziedzinie autyzmu w Departament of Occupational Therapy of Thomas Jefferson University, Pennsylvania, USA pod nadzorem Dr Zoe Mailoux.
 
Niedawno we współpracy z Dr Zoe Mailloux i Susanne Smith Roley napisała artykuł na temat dyspraksji w zaburzeniach spektrum autyzmu: 
Abelenda, A.J., Mailloux, Z., Smith Roley, S. (2015). Dyspraxia in autism spectrum disorders: Evidence and implications. Sensory Integration, 38 (3), 1-3.
 
Judith jest liderem szkoleniowym i ekspertem z dziedziny Modelu DIRFloortime.
 
Jest członkiem grona wykładowców logopedii w Gimbernat College, Hiszpania, oraz gościnnie instruktorem Seminarsinstitut Vienna, Austria.
 
Swój zawodowy czas dzieli pomiędzy pracą w swojej klinice w Vitoria, w Hiszpanii, oraz nauczaniem, prowadzeniem wykładów, szkoleniem profesjonalistów oraz rodzin na temat rozwoju dziecka, zabawy, wczesnej interwencji, i integracji sensorycznej.



Jest to kurs I stopnia omawiający ramy teoretyczne, dowody naukowe, oraz zakres zastosowania modelu promującego możliwości rozwoju funcjonalno - emocjonalnego, rozważnego myślenia, oraz ogólnego zdrowia psychicznego u wszystkich dzieci i dorosłych, włączając w to osoby o specjalnych potrzebach. Jego ukończenie jest warunkiem uczestniczenia w dalszych szkoleniach z tej terapii.
 
Cele kursu:
1.            Zidentyfikowanie wspólnych cech autyzmu oraz innych trudności w komunikowaniu się oraz relacjach.
2.            Zidentyfikowanie głównych cech podejścia bazującego na relacjach.
3.            Zanalizowanie Sześciu Możliwości Rozwoju Funkcjonalno Emocjonalnego (FEDCs) w modelu DIR oraz potencjalnych wyzwań przed jakimi mogą stanąć dzieci w przypadku każdego z nich.
4.            Zrozumienie “I” w DIR – różnice indywidualne, oraz w jaki sposób zdrowie, przetwarzanie sensoryczne oraz wyzwania regulacyjne mogą wpływać na rozwój dziecka.
5.            Przedyskutowanie kluczowych zasad oraz podstawowych strategii DIRFloortime.
6.            Zrozumienie roli relacji oraz rodziny w modelu DIR
7.            Zrozumienie podstawowej roli oddziaływania w powiązaniu z D, I oraz R

 
 
Kurs tłumaczony na j.polski. 



Program kursu:
Dzień 1
 
1.            WPROWADZENIE DO MODELU
•             Jako teorii
•             Jako ram oceny
•             Jako interwencji
2.            POZIOMY  LUB MOŻLIWOŚCI ROZWOJU EMOCJONALNO FUNKCJONALNEGO ( FEDCs)
3.            RÓŻNICE INDYWIDUALNE
4.            RELACJE Z PERSPEKTYWY DIR

 
Dzień 2
 
5.            Terapia  DIRFLOORTIME:
•             Zasady
•             Cele
•             Ogólne instrukcje
•             Strategie
•             DIRFloortime dla każdego FEDC
6.            PROGRAMY
•             Program domowy
•             Program oparte na szkole
7.            DIR/DIRFLOORTIME PROCES SZKOLENIOWY. (omówienie dalszych etapów szkolenia w tej metodzie)

 
 
Kurs jest zatwierdzony przez ICDL (Interdisciplinary Council on Development and Learning). Ta bezprofitowa organizacja poświęca się rozwojowi, przeprowadzaniu oraz rozpowszechnianiu szkoleń, badań oraz publikacji na temat zapobiegania oraz terapii zaburzeń emocjonalnych i rozwojowych w wieku niemowlęcym oraz szkolnym, mając w sercu model DIR i podejście DIRFloortime.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat, wydany przez ICDL, upoważniający do kontynuowania pogłębiania wiedzy poprzez udział w kolejnych szkoleniach.


Pomóżmy naszym dzieciom stać się poetami ich życia wewnętrznego. – Stanley Greenspan
 

Czym jest DIR?
 
DIR? jest głęboko ukorzeniony w nauce rozwoju ludzkiego i może brzmieć momentami dość technicznie. W swojej istocie jest jednak bardzo prosty.
Jest on sposobem na zrozumienie naszych dzieci i siebie nawzajem, dzięki któremu dochodzi do tworzenia więzi, zrozumienia, miłości, komunikacji, i zaangażowania. Prawdziwy potencjał każdej żyjącej osoby zostaje uwidoczniony dzięki tej właśnie metodzie.
 
DIR to Model Rozwojowy uwzględniający Różnice Indywidualne, oparty na Budowaniu Więzi, który stał się podstawą do zrozumienia rozwoju dziecka jak i do zapewnienia mu wsparcia oraz interwencji która pomoże mu w osiągnięciu pełni jego możliwości.
Model DIR jest także ramą odniesienia pomagającą lekarzom, rodzicom oraz nauczycielom przeprowadzić kompleksową ocenę oraz stworzyć programy edukacyjne i/lub terapię dostosowaną do unikalnych potrzeb oraz atutów każdego dziecka.
 
DIRFloortime? to praktyczne użycie modelu DIR.
 
Podczas gdy model DIR pomaga nam zrozumieć oraz promować pozytywne aspekty rozwoju wszystkich dzieci, DIRFloortime oraz DIR są najczęściej stosowane w pracy z dziećmi z trudnościami w nauce, zdrowiu psychicznym, i/lub rozwojowymi.
DIRFloortime stał się najbardziej znany jako metoda pracy wspomagająca dzieci z zaburzeniami spektrum autyzmu (ASD). Istnieje wiele książkowych publikacji, w których można przeczytać więcej na temat DIR i ASD jak na przykład „Engaging Autism” i „The Child with Special Needs” autorstwa Drs Greenspan i Wieder.
 
Model DIR skupia się na tworzeniu podstaw potrzebnych do rozwoju społecznych, emocjonalnych oraz intelektualnych możliwości, w przeciwieństwie do  koncentrowania się na umiejętnościach oraz zachowaniach wyizolowanych.
 
  • D (Rozwojowy) to część modelu DIR, która omawia składowe tych podstaw. Umiejętność oceny momentu krytycznego dla planowania programu terapii. Sześć Poziomów Rozwojowych, opisuje kluczowe aspekty rozwojowe, które są niezbędne i muszą zostać opanowane przez dziecko w celu osiągnięcia prawidłowego rozwoju emocjonalnego oraz intelektualnego. Należą do nich: pomoc dziecku w rozwoju możliwości uczestniczenia i pozostawania spokojnym i uregulowanym; zaangażowanie się oraz tworzenie relacji; inicjowanie oraz odpowiadanie na różne formy komunikacji zaczynając od wywodzących się z działania, gestów emocjonalnych oraz społecznych; zaangażowanie we wspólne rozwiązywanie problemów; celowe zachowania jak na przykład stały przepływ interakcji; użycie pomysłów w celu komunikowania potrzeb, kreatywnej zabawy i kreatywnego myślenia, oraz łączenia pomysłów w logiczną całość co prowadzi do wyższych umiejętności myślenia w sposób refleksyjny.
Te umiejętności rozwojowe są niezbędne dla spontanicznych, empatycznych relacji jak również w celu opanowania umiejętności związanych z nauką.
 
  • I (różnice indywidualne) ten aspekt modelu opisuje unikalny oparty na biologii sposób w jaki każde dziecko odpowiada, reguluje, i rozumie różne doznania takie jak dotyk, dźwięk, czy planowanie oraz sekwencjonowanie działań oraz pomysłów. Dla przykładu niektóre dzieci są nad-reaktywne na dźwięk i dotyk, podczas gdy inne są pod-reaktywne, a jeszcze inne będą poszukiwały tychże bodźców. Termin „Biological Challanges” opisuje różnego rodzaju aspekty przetwarzania, które różnicują indywidualnie każde dziecko i mogą kolidować z jego możliwościami rozwoju i uczenia się.
  •  
  • R (oparty na relacjach) to część modelu, opisująca relacje dziecka w procesie uczenia, z opiekunami, nauczycielami, rówieśnikami, oraz innymi osobami które dopasowują interakcje oparte na działaniach do indywidualnych różnic dziecka oraz jego umiejętności rozwojowych aby umożliwić postęp w doskonaleniu najważniejszych podstaw.
 
Jaka jest różnica, a jakie zależności między DIR? a Floortime? (lub DIRFloortime?) to specyficzna technika, która zarówno podąża za naturalnymi zainteresowaniami emocjonalnymi dziecka, jak i kreuje wyzwania w celu coraz lepszego opanowania umiejętności społecznych, emocjonalnych, oraz intelektualnych. (dodatkowa literatura: Floortime, What is and what isn’t). Interakcje w formie zabawy stosowane w przypadku pracy z małymi dziećmi, odbywające się na podłodze, przechodzą z czasem w rozmowę oraz interakcje dziejące się w innych miejscach. DIRFloortime podkreśla istotność roli rodziców i innych członków rodziny ze względu na wagę ich relacji emocjonalnych z dzieckiem.
 
Model DIR?  jest wszechstronną ramą, umożliwiającą lekarzom, rodzicom oraz nauczycielom stworzenie programu dostosowanego do unikalnych potrzeb oraz wymagań dziecka. Podstawą Modelu DIR? jest rola naturalnych emocji oraz zainteresowań dziecka, które okazują się być najważniejsze dla nauki interakcji umożliwiających różnym częściom mózgu współpracę w celu wypracowywania wyższych poziomów umiejętności społecznych, emocjonalnych, oraz intelektualnych. Floortime? uwzględnia także ćwiczenia mające na celu rozwiązywanie problemów, a cały program realizowany jest przy współpracy grona składającego się z logopedy, terapeuty zajęciowego, programów edukacyjnych, interwencji specjalisty zdrowia psychicznego (rozwojowo-psychologicznego), i kiedy to konieczne interwencji biomedycznej.
 
Polecam przeczytanie Guidelines for a Comprehensive Approach, po  zaznajomieniu się z podstawami założeń programowych. Jest to przewodnik odnośnie tworzenia programu DIRFloortime?.
 

Program szkoleń ICDL DIRFloortime? jest najbardziej rozpoznawanym oraz szanowanym programem na całym świecie.
Bardzo ważne jest zaznaczenie iż wszystkie programy szkoleniowe DIR prowadzone przez jakiekolwiek jednostki muszą być zatwierdzone przez ICDL aby móc używać znaku towarowego DIR oraz aby kwalifikowały się one jako jednostki mogące wydawać certyfikat ICDL. W przypadku wzięcia udziału w szkoleniu nie akredytowanym przez ICDL, nie uzyskuje się oficjalnego przeszkolenia z DIRFlortime, a ICDL może zastrzec użycie swojego znaku towarowego. Program szkoleniowy DIRFloortime jest opracowywany od wielu lat i cechuje się wszechstronnym podejściem do nauczania zasad DIR oraz podejścia Floortime.
 
Program szkoleniowy DIR jest otwarty dla wszystkich którzy chcą nauczyć się modelu DIRFloortime? jego zasad opierających się na szacunku, znaczących relacjach dopasowanych do różnic indywidualnych i na promowaniu możliwości rozwoju emocjonalnego, oraz myśleniu refleksyjnym.
Szkolenie jest oferowane na całym świecie w formie online oraz stacjonarnie jako seria praktycznych kursów. Program nauczania pozwala uczestnikom uzyskać podstawowe kompetencje, pozwalające im na użycie modelu w swoich środowiskach zaraz po ukończeniu każdego z kursów. Po ukończeniu każdego kursu praktycznego, uczestnicy otrzymują certyfikat i zostają wymienieni na stronie internetowej ICDL z zaznaczeniem stopnia kompetencji.
 
Program szkoleniowy modelu DIRFloortime? jest stworzony aby efektywnie i wydajnie sprostać potrzebom osób chcących używać zasad DIRFloortime? w swoim środowisku, w celu ulepszania życie wielu dorosłych i dzieci szanując jednocześnie ich zainteresowania oraz prawo do samo-określania.
 

Certyfikowany Program DIR składa się z 5 następujących poziomów:
 
  1. DIRFloortime Certyfikat Podstawowy (DIR-Basic)
  2. DIRFloortime Certyfikat Biegłości (DIR-Prficient)
  3. DIRFloortime Certyfikat Zaawansowany (DIR-Advanced)
  4. DIRFloortime Ekspert Ceryfikat (DIR-Ekspert)
  5. DIRFloortime Lider Szkoleniowy (DIR-Expert/Trainer)
 
Osoby posiadające Certyfikat Zaawansowany, mogą zdecydować się na uczestniczenie w kursie DIR 204B zamiast 204A i zostać Ekspertrem Usługodawcą DIRFloortime , ale nie Liderem Szkoleniowym. Lider Szkoleniowy posiada kwalifikacje do prowadzenia kursów DIR oraz DIRFloortime.
 
Poziomy podstawowy oraz średniozaawansowany stworzone są zarówno w celu pogłębiania procesu szkoleniowego w przypadku osób starających się o uzyskanie Certyfikatu Eksperta, jak i dla rodziców, para-profesjonalistów, oraz profesjonalistów, którzy będą realizować DIRFloortime, ale nie nadzorować ani nauczać innych pracy tym modelem. Większość rodziców oraz para-profesjonalistów zakończy swoje szkolenie na etapie średniozaawansowanym, rekomendacją jest aby osoby mające własną praktykę lub nadzorujące innych ukończyły szkolenie na poziomie zaawansowanym lub eksperta.
 

 
Prośba od DR Greenspana
 
„ kontynuujcie przekazywanie wiedzy na temat zasad modelu DIR? oraz Floortime? szkołom, oraz rodzicom, i stwórzcie ruch który zmieni nie tylko sposób w jaki opiekujemy się naszymi dziećmi ze specjalnymi potrzebami, ale także sposób w jaki opiekujemy się sobą, naszymi rodzinami, i wszystkimi naszymi dziećmi.”
Prośba napisana przez Dr Stanley Greenspan
 
 

Ważne informacje:
 
DIR? jest zarejestrowanym znakiem handlowym ICDL. Profesjonaliści,  nauczyciele mogą określać siebie  jako osobę, lub swoje miejsce pracy jako klinikę DIR? tylko na podstawie uzyskanej pisemnej zgody ICDL. Uczestnicy którzy ukończą pomyślnie kursy oferowane przez ICDL otrzymają certyfikat określający ich poziom kompetencji, i będą poinformowani jak mogą się ogłaszać.
Zgodnie z zaleceniami ICDL, kursy DIR oraz DIRFloortime dostępne są dla wszystkich niezależnie od poziomu edukacji, czy posiadanych licencji. Jest natomiast odpowiedzialnością każdej osoby uczestniczącej aby pracowały tylko i wyłącznie w zakresie legalnych oraz etycznych możliwości określanych na podstawie ich kwalifikacji w danym kraju, mieście, regionie w jakim pracują.

 
Program Nauczania DIRFloortime?
ICDL stworzył wszechstronny program nauczania, umożlwiający pozyskiwanie coraz bardziej zaawansowanej wiedzy z DIRFloortime. Oferowane są trzy grupy szkoleń. 1) DIR 101 szkolenie wstępne, 2) Szkolenia certyfikacyjne z zakresu DIRFloortime, oraz 3) DIRFloortime, szkolenia fakultatywne umożliwiające poszerzenie wiedzy oraz umiejętności w konkretnym obszarze.
 
DIR 101 jako wprowadzenie do modelu DIR, jest zwykle nauczany przez okres dwóch dni i obejmuje minimum 11 godzin szkoleniowych. ICDL oferuje kursy na całym świecie.
 
DIR 201 –DIR 204. Kursy te są podstawą Ceryfikowanego Programu DIRFloortime. Kursy w formie tygodniowych interakcji, wykorzystują koncept ciągłego, praktycznego uczenia się. 

 

Poniżej znajduje się opis Podstaw Szkoleniowych Kursów DIR 101 – DIR 204:
 
Kurs  Opis Wymagania podstawowe, Ocena wiedzy, i Uzyskany Certyfikat
DIR 101 Przegląd Modelu DIR? oraz Zasad DIRFloortime?
 
Wymagania wstępne: brak
 
Jest to kurs wstępny, omawiający ramy teoretyczne, dowody naukowe, oraz zakres użycia modelu promującego rozwój możliwości funkcjonalno- emocjonalnych, refleksyjnego myślenia, oraz ogólnego zdrowia psychicznego u wszystkich dzieci i dorosłych, również tych ze specjalnymi potrzebami.
 
View Learning Objectives for DIR 101
Certyfikat Uczestnictwa
 
Uczestnicy kursów online muszą posiadać urządzenia ( PC, Mac, Tablet, Smartphone ) z mikrofonem. ICDL udostępnia oprogramowanie do kursu.

DIR 201

Promowanie Podstawowych Możliwości Rozwoju Funkcjonalno-Emocjonalnego
 
Wymagania wstępne: DIR 101
 
Jest to kurs mający na celu pomóc uczestnikom rozwinąć kompetencje w celu promowania pierwszych czterech możliwości rozwoju funkcjonalno-emocjonalnego: regulacji, zaangażowania, celowej komunikacji zwrotnej, świadomości siebie oraz rozwiązywania problemów; bazując na wewnętrznej woli oraz motywacji dziecka. Uczestnicy nauczą się jak używać zasad Floortime poprzez dostosowanie interakcji do różnic indywidualnych dzieci oraz dorosłych o specjalnych potrzebach.
 
View Learning Objectives for DIR 201

Uczestnicy są oceniani na podstawie prezentacji przypadku, uczestniczenia w zajęciach, oraz pisemnych odpowiedzi na pytania zadawane na forum.
 
Podczas tego kursu uczestnicy muszą zaprezentować dwa przypadki na filmie.
 
Uczestnicy kursów online muszą mieć urządzenie z kamerą i mikrofonem aby móc w pełni zaangażować się w kurs. ICDL udostępnia oprogramowanie.
 
Uczestnicy muszą uzyskać minimum 80% w ocenie lidera szkoleniowego, w każdej z czterech dziedzin określonych w celach nauczania.
 
Kurs jest kursem bazującym na ocenie. Każdy uczestnik zostanie oceniony ze swoich kompetencji w zakresie DIRFloortime. Ukończenie kursu upoważnia do uzyskania Certyfikatu DIRFloortime   Basic Certificate (DIR_Basic) oraz pojawienia się na oficjalnej liście osób zarejestrowanych przez ICDL.
 
Wszyscy obecni uczestnicy uzyskają Certyfikat Uczestnictwa.
 
 

DIR 202
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DIR 203

Promowanie Wyższych Możliwości Rozwoju Funkcjonalno-Emocjonalnego
 
Wymagania wstępne: Ukończenie kursu DIR 201
 
Jest to kurs, mający na celu pomóc uczestnikom uzyskać kompetencje aby promować wszystkie możliwości rozwoju emocjonalno-funkcjonalnego, z naciskiem na  możliwości wyższe: świadomość siebie oraz rozwiązywanie problemów, emocjonalne i logiczne myślenie, złożone przyczyny, neutralność, zróżnicowane myślenie emocjonalne, i myślenie refleksyjne na bazie zwiększającej się świadomości siebie oraz standardów wewnętrznych.
Uczestnicy nauczą się jak używać zasad Floortime poprzez dostosowanie interakcji do różnic indywidualnych dzieci oraz dorosłych o specjalnych potrzebach.
 
View Learning Objectives for DIR 202
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Szkolenie opiekunów, Nauczycieli.
 
Wymaganie wstępne: Ukończenie kursu DIR 202
 
Jest to kurs praktyczny, pomagający uczestnikom uzyskać kompetencje pozwalające doszkalać inną osobę dorosłą (np. opiekun, nauczyciel) odnośnie prawidłowej interakcji z dziećmi oraz dorosłymi o specjalnych potrzebach, postępując zgodnie z zasadami Floortime, promując podstawowe możliwości rozwoju funkcjonalno-emocjonalnego. Na tym zaawansowanym kursie, uczestnicy będą łączyć wiedzę z poprzednich kursów, poprzez pokazywanie na filmie przykładów w jaki sposób szkolą innych.
 
 

Uczestnicy są oceniani na podstawie prezentacji przypadku, uczestniczenia w zajęciach, oraz pisemnych odpowiedzi na pytania zadawane na forum.
 
Podczas tego kursu uczestnicy muszą zaprezentować dwa przypadki na filmie.
 
Uczestnicy kursów online muszą posiadać urządzenie z kamerą i mikrofonem aby móc w pełni zaangażować się w kurs. ICDL udostępnia oprogramowanie.
 
Uczestnicy muszą uzyskać minimum 80% w ocenie lidera szkoleniowego w każdej z czterech dziedzin określonych w celach nauczania.
 
Kurs jest kursem bazującym na ocenie. Każdy uczestnik zostanie oceniony ze swoich kompetencji w zakresie DIRFloortime. Ukończenie upoważnia do uzyskania Certyfikatu DIRFloortime  Proficiency (DIR_Proficiency) oraz pojawienia się na oficjalnej liście osób zarejestrowanych przez ICDL.
 
Wszyscy obecni uczestnicy uzyskają Certyfikat Uczestnictwa.
 
 




Uczestnicy są oceniani na podstawie prezentacji przypadku, uczestniczenia w zajęciach, oraz pisemnych odpowiedzi na pytania zadawane na forum.
 
Podczas tego kursu uczestnicy muszą zaprezentować dwa przypadki na filmie.
 
Uczestnicy kursów online muszą posiadać urządzenie z kamerą i mikrofonem aby móc w pełni zaangażować się w kurs. ICDL udostępnia oprogramowanie.
 
Uczestnicy muszą uzyskać minimum 80% w ocenie lidera szkoleniowego w każdej z czterech dziedzin określonych w celach nauczania.
 
Kurs jest kursem bazującym na ocenie. Każdy uczestnik zostanie oceniony ze swoich kompetencji w zakresie DIRFloortime. Ukończenie upoważnia do uzyskania Certyfikatu DIRFloortime  Advanced (DIR_Advanced) oraz pojawienia się na oficjalnej liście osób zarejestrowanych przez ICDL.
 
Wszyscy obecni uczestnicy uzyskają Certyfikat Uczestnictwa.
 

DIR 204A

Stawanie się Liderem Szkoleniowym i Ekspertem Usługodawcą DIRFloortime?
 
Wymagania wstępne: Ukończenie kursów DIR 203 i/lub DIR 204B
 
Jest to intensywny kurs, pomagający uczestnikom rozwinąć kompetencje aby stać się Liderem Szkoleniowym we własnym środowisku oraz doskonalić użycie modelu DIR? i zasad DIRFloortime na poziomie eksperta. Ten 14 tygodniowy kurs, wymaga co najmniej 4 godzin praktyk w każdym tygodniu, poprzez: uczestniczenie jako współ-lider na innych kursach (DIR 201-DIR 203) przez dwie godziny w każdym tygodniu, pomagając uczestnikom kursu w przygotowaniu ich prezentacji (około 30 minut-1 godzina tygodniowo), pracę nad oceną ich zadań pisemnych pod nadzorem Lidera Szkoleniowego 204A (około 30 minut tygodniowo) oraz uczestniczenie w sesjach dyskusyjnych z uczestnikami (około 30 minut tygodniowo). Dodatkowo uczestnicy będą spotykali się z Liderem Szkoleniowym DIR 204 co drugi tydzień na 2 godziny, aby omówić literaturę odnoszącą się do edukacji dorosłych oraz przemyślanego przewodnictwa, jak również demonstrować kompetencje w kwestii wykorzystania filmów oraz prezentacji power point jako narzędzi szkoleniowych. Całkowity czas kursu wynosi około 5-6 godzin tygodniowo.
 
Jakiekolwiek pytania odnośnie stażu szkoleniowego proszę kierować pod adres mailowy:
 
View Learning Objectives for DIR 204A

Uczestnicy są oceniani na podstawie prezentacji przypadku, uczestniczenia w zajęciach, oraz pisemnych odpowiedzi na pytania zadawane na forum.
 
Podczas tego kursu uczestnicy muszą zaprezentować dwa przypadki na filmie.
 
Uczestnicy kursów online muszą posiadać urządzenie z kamerą i mikrofonem aby móc w pełni zaangażować się w kurs.
ICDL udostępnia oprogramowanie.
 
Uczestnicy muszą uzyskać minimum 80%, w ocenie lidera szkoleniowego w każdej z czterech dziedzin określonych w celach nauczania.
 
Kurs jest kursem bazującym na ocenie. Każdy uczestnik zostanie oceniony ze swoich kompetencji w zakresie DIRFloortime. Ukończenie prowadzi do uzyskania Certyfikatu DIRFloortime  Eksperta oraz Lidera Szkoleniowego ICDL (DIR_Expert/Trainer) oraz pojawienia się na oficjalnej liście osób zarejestrowanych przez ICDL.
 
Eksperci Szkoleniowi mają uprawnienia do prowadzenia kursów DIRFloortime. Możliwości prowadzenia kursów zależą od podpisania zgody i/lub umowy licencyjnej z ICDL.
 
Wszyscy obecni uczestnicy uzyskają Certyfikat Uczestnictwa.
 
DIR 204B Stawanie się Ekspertem Usługodawcą DIRFloortime?
 
Wymagania wstępne: Ukończenie kursu DIR 203
 
Ten kurs praktyczny pomaga uczestnikom doskonalić użycie modelu DIR oraz DIRFloortime na poziomie eksperta. Kurs skupia się na powtórzeniu oraz doskonaleniu kompetencji w zakresie szkolenia opanowanych na poprzednim kursie (DIR 203).  Zrozumieniu modelu DIR oraz zasad DIRFloortime jako bazującego na mocnych stronach modelu promującego samo-określanie. Kurs pomaga także uczestnikom powtórzyć oraz przemyśleć ich rolę jako Ekspertów DIRFloortime,  poprzez odkrywanie sposobów w jakie można promować model w ich własnych środowiskach.
Uczestnicy są oceniani na podstawie prezentacji przypadku, uczestniczenia w zajęciach, oraz pisemnych odpowiedzi na pytania zadawane na forum. Uczestnicy muszą uzyskać minimum 80% w każdej z czterech dziedzin określonych w celach nauczania, w ocenie lidera szkoleniowego.
 
Uczestnicy kursów online muszą posiadać urządzenie z kamerą i mikrofonem aby móc w pełni korzystać z kursu. ICDL udostępnia oprogramowanie.
 
Kurs jest kursem bazującym na ocenie. Każdy uczestnik zostanie oceniony ze swoich kompetencji w zakresie DIRFloortime. Ukończenie upoważnia do uzyskania Certyfikatu DIRFloortime  Ekspert ICDL (DIR_Expert) oraz pojawienia się na oficjalnej liście osób zarejestrowanych przez ICDL.
 
Uzyskanie Certyfikatu Eksperta, umożliwia prowadzenie wyłącznie kursów DIR 101.
Możliwości prowadzenia kursów zależą od podpisania zgody i/lub umowy licencyjnej z ICDL.
 
Wszyscy obecni uczestnicy uzyskają Certyfikat Uczestnictwa  
 
 
 
 
 
 
 


Zapisy: 
Celem zapisania się proszę o skorzystanie z gotowego formularza – karta zgłoszeniowa dostępna na głównej stronie w górnym pasku
Lub
Prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres email: biuro@soyer.edu.pl
 
Zgłoszenie powinno zawierać:
 
nazwa, miasto i termin szkolenia
imię i nazwisko uczestnika (zostanie umieszczone na certyfikacie)
adres e-mail uczestnika (kwestie organizacyjne)
nr telefonu komórkowego (ewentualne powiadomienia SMS)
kod pocztowy i miasto zamieszkania uczestnika
 
W przypadku gdy osobą zamawiającą jest osoba inna niż uczestnik szkolenia - dodatkowo:
 
imię i nazwisko zamawiającego
adres e-mail zamawiającego
nr. telefonu komórkowego zamawiającego
 
Jeżeli istnieje potrzeba otrzymania faktury na firmę - dodatkowo:
 
nazwa firmy
pełny adres firmy
NIP firmy
 
Jeżeli istnieje potrzeba otrzymania faktury na osobę prywatną - dodatkowo:
 
imię i nazwisko
pełny adres (ulica, nr domu, miasto, kod pocztowy)
 
W przypadku jednorazowego zapisu większej ilości osób, bardzo prosimy
o informację, czy każdy z uczestników będzie płacił za siebie oddzielnie,
czy zamówienie zostanie opłacone w całości. 

Wpłaty:
Płatność przelewem. Numer konta bankowego do  wpłaty podajemy  mailem przed szkoleniem. Wpłaty dokonują Państwa na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia.