OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • Terapia Ręki    ......... Nowe terminy
  • Dyspraksja - Kurs międzynarodowy
  • NDTA / BOBATH
  • Integracja Sensoryczna

Dyspraksja - kurs międzynarodowy -


Data rozpoczęcia szkolenia 2017-09-02
Data zakończenia szkolenia 2017-09-03
Ilość dni 2
Godziny rozpoczęcia 9.00-16.30
Miasto Warszawa
Adres Warszawa, Millenium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a
Cena 990 zł + 23% Vat
Opis

                  

                                                  


Prowadząca:



Mgr Elisabeth Soechting, Certyfikowany i Licencjonowany Terapeuta Zajęciowy, Psycholog w trakcie doktoratuDocent- GSIÖ oraz Instruktor Praksji, 
 
Szkolenie z SI:
Elisabeth zetknęła się po raz pierwszy z Integracją Sensoryczną w 1990 roku podczas kursu prowadzonego przez niemieckich terapeutów zajęciowych. Pragnąc pogłębić wiedzę z tego zakresu, rozpoczęła szkolenie z IS w Stanach Zjednoczonych w 1995 roku, gdzie uczyła się wraz z Gretchen Dahl-Reeves oraz Susanne Smith Roley. Następnie była prowadzona mentorsko przez Zoe Mailloux oraz Erna Blanche.  Od 2003 regularnie uczestnicy w konferencjach i kontynuuje edukację w USA (np. Konferencja AOTA, Konferencja SPD 2009, Sympozjum Terapii Zajęciowej 2006 i 2013, "Zaawansowany Certyfikat w Badaniach nad Autyzmem i Interwencją" z Roseann Schaaf na Uniwersytecie Jefferson , Filadelfia). W 2004 została międzynarodowym Instruktorem USC/WPS i następnie uczyła na całym świecie, np. w  Lubljanie, Los Angeles, Nowym Jorku, New Delhi oraz Hong Kongu. Obecnie jest doktorantką na Uniwersytecie w Wiedniu,  SCAN-Unit na Wydziale Psychologii. Jej praca dotyczy :“Roli Proprioceptywnego Przetwarzania dla Praksji oraz Udziału Autystycznych Dziecji".
 
Zasługi
•             Pediatra Terapii Zajęciowej od 1987
•             wydawca i główny autor książki na temat Integracji Sensorycznej (2006), pomysłodawca i autor książki obrazkowej ze stronami dla rodziców "Manche Kinder sind irgendwie anders..."
•             liczne artykuły w niemieckich wydawnictwach dotyczących IS, np. artykuł z 1998  dotyczącego pilota standaryzacji testów SIPT, a w 2014 systematyczna ocena efektywności Terapii Zajęciowej i Integracji Sensorycznej od 2007 do 2013 w ErgoScience
•             tłumaczenie głównych podręczników do IS autorstwa Ayres (IS i dziecko),  Bundy, Lane & Murray i Smith Roley, Blanche & Schaaf; oprawa audio do “Obserwacje w Integracji Sensorycznej" (2003) oraz “Gdzie dzieci żyją, bawią się, uczą” (2009)

•             członek założyciel i obecny prezes Austriackiej organizacji GSIÖ, wiodącej w rozwoju programu certyfikującego SI THERAPY original



Warsztaty prowadzone w oparciu o książkę autorstwa A.J. Ayres “Ayres Dyspraxia Monograph”, opublikowaną w roku 2011 na podstawie podręcznika Ayres z roku 1985.


Program szkolenia: 

1.            Definicja oraz wyjaśnienie terminów (dyspraksja, dyspraksja rozwojowa, rozwojowe zaburzenie koordynacji ruchowej).

2.            Sensoryczno-integracyjne spojrzenie na praksję oraz dyspraksję: rozumienie praksji z perspektywy Ayres oraz dowody dotyczące tego sposobu rozumienia praksji, dowody świadczące o somatosensorycznych podstawach praksji, badania Ayres, rodzaje dyspraksji według teorii SI.

3.            Wpływ dyspraksji na życie codzienne.

4.            Ocena praksji (metody ustandaryzowane i nieustandaryzowane).

5.            Łączenie terapii SI i teorii uczenia motorycznego: ukierunkowana na przyczynę, celowa, oparta na dowodach terapia zaburzeń koordynacyjnych o podstawie sensorycznej w Terapii Zajęciowej i Fizjoterapii.



Cele szkolenia:
Po odbyciu warsztatów, uczestnicy będą :
-            Rozumieli różnice oraz cechy wspólne terminów związanych z dyspaksją
-             Wiedzieli czym jest dyspraksja z perspektywy SI
-             Znali dowody naukowe  na sensoryczne podstawy praksji
-             Umieli wyjaśnić wpływ dyspraksji na codzienne funkcjonowanie dziecka
-             Potrafili zauważyć zaburzenia praksji u dzieci
-             Wiedzieli w jaki sposób ocenić praksję
-             Umieli stworzyć plan terapii  oraz zastosować interwencję łączącą terapię SI oraz teorię uczenia motorycznego



Wymagania wstępne
- uczestnicy, którzy ukończyli szkolenie ze wstepu w SI (101) lub z Teorii SI (102) u Pani Elisabeth Soechting.


Materiały:

Jeśli czytasz materiały w języku angielskim, polecamy książkę “Ayres Dyspraxia Monograph”
-autorskie materiały przygotowane przez wykładowce.


Przed kursem
Powtórzenie materiału z kursu (SI101, lub SI102 ), w szczególności informacje dotyczące roli integracji sensorycznej w rozwoju oraz codziennym funkcjonowaniu (schemat Ayres, model koła Spitzera), praksja oraz zaburzenia praksji.

W trakcie kursu:
Bądźcie świadomi, że do uzyskania certyfikatu uczestnictwa, kwalifikuje  90% obecność.

Po kursie
Powtórzcie materiały zamieszczone w folderze (Dropbox)!
Stwórzcie grupę aby móc wspólnie omawiać prawdziwe przypadki!
Ukończcie szkolenie z zakresu terapii SI!
 
Zapisy: 
Celem zapisania się proszę o skorzystanie z gotowego formularza – karta zgłoszeniowa dostępna na głównej stronie w górnym pasku
Lub
Prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres email: biuro@soyer.edu.pl
 
Zgłoszenie powinno zawierać:
 
nazwa, miasto i termin szkolenia
imię i nazwisko uczestnika (zostanie umieszczone na certyfikacie)
adres e-mail uczestnika (kwestie organizacyjne)
nr telefonu komórkowego (ewentualne powiadomienia SMS)
kod pocztowy i miasto zamieszkania uczestnika
 
W przypadku gdy osobą zamawiającą jest osoba inna niż uczestnik szkolenia - dodatkowo:
 
imię i nazwisko zamawiającego
adres e-mail zamawiającego
nr. telefonu komórkowego zamawiającego
 
Jeżeli istnieje potrzeba otrzymania faktury na firmę - dodatkowo:
 
nazwa firmy
pełny adres firmy
NIP firmy
 
Jeżeli istnieje potrzeba otrzymania faktury na osobę prywatną - dodatkowo:
 
imię i nazwisko
pełny adres (ulica, nr domu, miasto, kod pocztowy)
 
W przypadku jednorazowego zapisu większej ilości osób, bardzo prosimy
o informację, czy każdy z uczestników będzie płacił za siebie oddzielnie,
czy zamówienie zostanie opłacone w całości. 

Wpłaty:
Płatność przelewem. Numer konta bankowego do  wpłaty podajemy  mailem przed szkoleniem. Wpłaty dokonują Państwa na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia.