Kurs 101 - Teoria Integracji Sensorycznej I stopnia - I cz. teorii - wprowadzenie -
Data rozpoczęcia szkolenia | 2019-10-15 |
Data zakończenia szkolenia | 2019-10-16 |
Ilość dni | 3 |
Godziny rozpoczęcia | 9.00-16.00 |
Miasto | Warszawa |
Adres | Warszawa, ul. Zawiszy 13 - zajęcia na sali Integracji Sensorycznej |
Cena | 1490 zł + 23% Vat = 1832,70 Zaliczka w wysokości 500 zł w ciągu 7 dni od zapisu. |
Opis |
100% dofinansowania na kurs w naszej firmie.
PROCESIE CERTYFIKACJI ASI
Po ukończeniu serii kursów otrzymują Państwo
certyfikat międzynarodowy ASI w języku angielskim
i polskim.
Certyfikat otrzymywany jest respektowany
na terenie całej UE.
Kurs jest jedynym oryginalnym kursem tej metody w Polsce.
Jego ukończenie umożliwia kontynuację nauki na wyższych
poziomach na całym świecie.
Prowadzący:
Helene Grabuschnigg - Wice prezydent austriackej organizacji SI GSIÖ. instruktor SI/GSIÖ, Terapeuta zajeciowy, szkolenie z zakresu SI odbyla na Uniwersytecie w Poludniowej Kalifornii (University of Southern California, LA).
Kurs 101 -
Teoria INTEGRACJI SENSORYCZNEJ AYRES
I część
Cele kursu:
Kurs jest wprowadzeniem do teorii Ayres bez upraszczania. Pokazane jest połączenie istniejące między terapią zajęciową oraz integracją sensoryczną. Uczestnicy mogą doświadczyć w jaki sposób pracują ich zmysły oraz zapoznać się ze sprzętem SI.
Po kursie uczestnicy powinni
- rozumieć wpływ zmysłów na zachowanie, emocje, uczenie się.
- znać korzenie teorii SI
- umieć rozpoznać dziecko z potencjalnym zaburzeniem SI, oraz wiedzieć gdzie skierować ją/jego w celu uzyskania profesjonalnej oceny.
- rozumieć szerokie konsekwencje jakie niesie za sobą zaburzenie SI zarówno dla dzieci jak i dla ich rodziny
- zrozumieć związek między terapią zajęciową a SI
Treść kursu:
1. Koncepty Integracji Sensorycznej Ayres w relacji do prawidłowego rozwoju.
2. Przegląd podstaw neurofizjologicznych integracji sensorycznej.
3. Dysfunkcja SI oraz związane z nią problemy życia codziennego.
4. Rozpoznawanie dysfunkcji SI.
5. OT-SI
6. Zastosowanie zasad SI w życiu codziennym oraz różnych obszarach zawodowych.
Sposób prowadzenia zajęć:
Wykład, filmy, tabele z książek, „Quiz Sensoryczny”,
zajęcia praktyczne (sala terapeutyczna SI, oraz sprzęt).
Literatura obowiązkowa:
Ayres, A.J. (1979/2005). Dziecko a integracja sensoryczna, WPS. German: Bausteine der kindlichen Entwicklung. Sensorische Integration verstehen und anwenden – Das Original in moderner Neuauflage (Ausgabe 2013)
Literatura dodatkowa:
Stock Kranowitz, The Out of Sync-Child
Pauli/Kisch, Was ist mit meinem Kind?
Defersdorf, Druck mich mal ganz fest!
Metody Oceny:
1. Uczestnictwo (certyfikat uczestnictwa)