OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • ADOS - 2 Diagnoza Autyzmu
  • Poradnia diagnostyczna

Kurs 101 - Teoria Integracji Sensorycznej I stopnia - I cz. teorii - wprowadzenie -


Data rozpoczęcia szkolenia 2019-10-15
Data zakończenia szkolenia 2019-10-16
Ilość dni 3
Godziny rozpoczęcia 9.00-16.00
Miasto Warszawa
Adres Warszawa, ul. Zawiszy 13 - zajęcia na sali Integracji Sensorycznej
Cena 1490 zł + 23% Vat = 1832,70

Zaliczka w wysokości 500 zł w ciągu 7 dni od zapisu.
Opis




         




    

 
Współpracujemy z Urzędem Pracy. Mogą Państwo dostać

100% dofinansowania na kurs w naszej firmie.

 

Szczegóły udzielamy telefonicznie.


 
 
KURS OBOWIĄZKOWY ABY UCZESTNICZYĆ W
PROCESIE CERTYFIKACJI ASI



 

Po ukończeniu serii kursów otrzymują Państwo


certyfikat międzynarodowy ASI w języku angielskim

i polskim.





Certyfikat otrzymywany jest  respektowany

na terenie całej UE.


 

Kurs jest jedynym oryginalnym kursem tej metody w Polsce.

Jego ukończenie umożliwia kontynuację nauki na wyższych
poziomach na całym świecie.

 


Prowadzący:




Helene Grabuschnigg - Wice prezydent austriackej organizacji SI GSIÖ. instruktor SI/GSIÖ, Terapeuta zajeciowy, szkolenie z zakresu SI odbyla na Uniwersytecie w Poludniowej Kalifornii (University of Southern California, LA).  

 

Kurs 101 -  

Teoria INTEGRACJI SENSORYCZNEJ AYRES

I część

 

 

Cele kursu:
Kurs jest wprowadzeniem do teorii Ayres bez upraszczania. Pokazane jest połączenie istniejące między terapią zajęciową oraz integracją sensoryczną. Uczestnicy mogą doświadczyć w jaki sposób pracują ich zmysły oraz zapoznać się ze sprzętem SI.

Po kursie uczestnicy powinni
-              rozumieć wpływ zmysłów na zachowanie, emocje, uczenie się.
-              znać korzenie teorii SI
-              umieć rozpoznać dziecko z potencjalnym zaburzeniem SI, oraz  wiedzieć gdzie skierować ją/jego w celu uzyskania profesjonalnej oceny.
-              rozumieć szerokie konsekwencje jakie niesie za sobą zaburzenie SI zarówno dla dzieci jak i dla ich rodziny
-              zrozumieć związek między terapią zajęciową a SI
 


Treść kursu:
1.            Koncepty Integracji Sensorycznej Ayres w relacji do prawidłowego rozwoju.
2.            Przegląd podstaw neurofizjologicznych integracji sensorycznej.
3.            Dysfunkcja SI oraz związane z nią problemy życia codziennego.
4.            Rozpoznawanie dysfunkcji SI.
5.            OT-SI
6.            Zastosowanie zasad SI w życiu codziennym oraz różnych obszarach zawodowych.
 



Sposób prowadzenia zajęć:

Wykład, filmy, tabele z książek, „Quiz Sensoryczny”,

zajęcia praktyczne (sala terapeutyczna SI, oraz sprzęt).

 

Literatura obowiązkowa:

Ayres, A.J. (1979/2005). Dziecko a integracja sensoryczna, WPS. German: Bausteine der kindlichen Entwicklung. Sensorische Integration verstehen und anwenden – Das Original in moderner Neuauflage (Ausgabe 2013)
Literatura dodatkowa:
Stock Kranowitz, The Out of Sync-Child
Pauli/Kisch, Was ist mit meinem Kind?
Defersdorf, Druck mich mal ganz fest!
 


Metody Oceny:
1. Uczestnictwo (certyfikat uczestnictwa)