OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • Terapia Ręki    ......... Nowe terminy
  • Dyspraksja - Kurs międzynarodowy
  • NDTA / BOBATH
  • Integracja Sensoryczna

Kurs 101 - Wprowadzenie do Integracji Sensorycznej - Początkujący


Data rozpoczęcia szkolenia 2017-09-07
Data zakończenia szkolenia 2017-09-09
Ilość dni 3
Godziny rozpoczęcia 9.00-17.00
Miasto Warszawa
Adres Warszawa, Millenium Plaza, al. Jerozolimskie 123a
Cena 990 zł + 23% Vat

Zaliczka w wysokości 200 zł w ciągu 7 dni od zapisu.

Cena bez Vat dla opłacających kurs ze środków publicznych
Opis


              

 
Współpracujemy z Urzędem Pracy. Mogą Państwo dostać

100% dofinansowania na kurs w naszej firmie.

 

Szczegóły udzielamy telefonicznie.


 
 
KURS OBOWIĄZKOWY ABY UCZESTNICZYĆ W
PROCESIE CERTYFIKACJI ASI

 
Kurs 101 -  Wprowadzenie  DO INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

AYRES

 

Czas trwania: -20 godzin
Wymagania: żadne, kurs otwarty dla wszystkich zainteresowanych
Ilość uczestników: 24 
Prowadzący: Docent GSIO
 

Cele kursu:
Kurs jest wprowadzeniem do teorii Ayres bez upraszczania. Pokazane jest połączenie istniejące między terapią zajęciową oraz integracją sensoryczną. Uczestnicy mogą doświadczyć w jaki sposób pracują ich zmysły oraz zapoznać się ze sprzętem SI.

Po kursie uczestnicy powinni
-              rozumieć wpływ zmysłów na zachowanie, emocje, uczenie się.
-              znać korzenie teorii SI
-              umieć rozpoznać dziecko z potencjalnym zaburzeniem SI, oraz  wiedzieć gdzie skierować ją/jego w celu uzyskania profesjonalnej oceny.
-              rozumieć szerokie konsekwencje jakie niesie za sobą zaburzenie SI zarówno dla dzieci jak i dla ich rodziny
-              zrozumieć związek między terapią zajęciową a SI
 

Treść kursu:
1.            Koncepty Integracji Sensorycznej Ayres w relacji do prawidłowego rozwoju.
2.            Przegląd podstaw neurofizjologicznych integracji sensorycznej.
3.            Dysfunkcja SI oraz związane z nią problemy życia codziennego.
4.            Rozpoznawanie dysfunkcji SI.
5.            OT-SI
6.            Zastosowanie zasad SI w życiu codziennym oraz różnych obszarach zawodowych.
 

Sposób prowadzenia zajęć:
Wykład, filmy, tabele z książek, „Quiz Sensoryczny”, zajęcia praktyczne (sala terapeutyczna SI, oraz sprzęt)
 
Literatura obowiązkowa:

Ayres, A.J. (1979/2005). Dziecko a integracja sensoryczna, WPS. German: Bausteine der kindlichen Entwicklung. Sensorische Integration verstehen und anwenden – Das Original in moderner Neuauflage (Ausgabe 2013)
Literatura dodatkowa:
Stock Kranowitz, The Out of Sync-Child
Pauli/Kisch, Was ist mit meinem Kind?
Defersdorf, Druck mich mal ganz fest!
 

Metody Oceny:
1. Uczestnictwo (certyfikat uczestnictwa)