OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • ADOS - 2 Diagnoza Autyzmu
  • Poradnia diagnostyczna

Strategie Sensoryczne dla Maluchów i Przedszkolaków -


Data rozpoczęcia szkolenia 2017-10-09
Data zakończenia szkolenia 2017-10-09
Ilość dni 2
Godziny rozpoczęcia 8.30-15.30 oraz 8.30-11.30
Miasto Warszawa
Adres Warszawa, Millenium Plaza, al. Jerozolimskie 123a
Cena 990 zł + 23 % vat = 1217,7 zł

Cena bez Vat dla opłacających ze środków publicznych.
Opis

                                            



Kurs prowadzi:

Susan Swindeman, OTR, and Maureen Kane-Wineland, PhD, OT/L 


Warsztaty przedstawią sugestie zastosowania strategii sensorycznych które mają na celu poprawę umiejętności zabawy oraz funkcjonowania maluchów i przedszkolaków w różnych środowiskach.
Poprzez praktyczne doświadczenie oraz filmy pokazujące maluchy typowe oraz te z wyzwaniami również związanymi z zaangażowaniem, przedstawione zostaną różne aktywności sensoryczne oraz strategie środowiskowe.
 

Zapraszamy rodziców, nauczycieli przedszkolnych, pracowników administracji, terapeutów, oraz innych pracowników służby zdrowia, do uczestniczenia w warsztatach jako zespół. Ubierzcie się wygodnie, na to wspaniałe doświadczenie wypełnione ruchem i muzyką.
 
Omawiane tematy będą dotyczyły codziennych problemów związanych z budzeniem się, myciem zębów, ubieraniem się, załatwianiem, myciem włosów, obcinaniem paznokci, kąpielą, zasypianiem,  oraz welu innych. Uczestnicy poznają również strategie pomocy Wrażliwym dotykowo maluchom, Wrażliwym Uszom, Zajętym Pszczółkom, Niezdarnym Maluchom, Maluszkom Chodzącym na Paluszkach, Ostrożnym Maluchom, i Ożywionym Maluchom.
 
Wszyscy uczestnicy otrzymają również książkę Tools for Tots: Sensory Strategies for Toddlers and Preschoolers TM, która będzie używana jako  ćwiczenia podczas całych warsztatów. W bardzo przystępny sposób zostaną również przedstawione nowości oraz badania w zakresie integracji sensorycznej oraz przetwarzaniu sensorycznego.
 

Cele: Uczestnicy będą...
•        Starali się odpowiedzieć na pytanie : "Czy dany problem związany jest z  zachowaniem czy też konkretne wyzwanie sensoryczne powoduje dane zachowanie?”  poprzez doświadczanie swoich własnych preferencji sensorycznych.
•        Odkrywali w jaki sposób wrażenia, integracja sensoryczna oraz
przetwarzanie sensoryczne wpływają na zachowanie poprzez zwracanie uwagi na wyzwania obserwowane w czynnościach codziennych i  umiejętnościach typowych dla maluchów..
•        Uczyli się jak wprowadzać praktyczne strategie sensoryczne w domu, środowisku, oraz w szkole poprzez zastosowanie połączonej wiedzy z książek Tools for Tots: Sensory Strategies for Toddlers oraz PreschoolersTM .
•        Będą zachęcani do wprowadzania „zmian systemowych” włączając w to bezpieczne przestrzenie sensoryczne dla maluchów w domach i otaczających je środowiskach.