Trener TUS - Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia - KURS POTWIERDZAJĄCY NABYCIE KOMPETENCJI NIEZBĘDNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z TUS - Kurs ON-LINE -
Data rozpoczęcia szkolenia | 2020-12-05 |
Data zakończenia szkolenia | 2020-12-06 |
Ilość dni | 2 |
Godziny rozpoczęcia | 9:00-16.00 |
Miasto | ONLINE |
Adres | Kurs ON-LINE |
Cena | 550 zł |
Opis |
Opis szkolenia:
PROSIMY O PODAWANIE W ZGŁOSZENIACH PRYWATNYCH ADRESÓW MAILOWYCH W CELU REJESTRACJI DO ZAJĘĆ.
Link do webinaru otrzymają Państwo kilka dni przed szkoleniem.
Szkolenie organizujemy na platformie ZOOM.
Korzystanie z platformy ZOOM nie wymaga z Państwa strony żadnych skomplikowanych działań. Przed szkoleniem otrzymają Państwo wiadomość mailową z zaproszeniem do uczestnictwa w szkoleniu z informacjami odnośnie daty i godziny rozpoczęcia.
Aby dołączyć do spotkania należy stosować się do instrukcji zawartej w mailu.
Następnie zostaną Państwo przekierowani do okna, w którym zostanie wyświetlony obraz z kamery wykładowcy, sekcja z prezentacją oraz sekcja czatu za pomocą którego mogą się Państwo komunikować z prowadzącym.
- Mają Państwo możliwość zadawania pytań i rozmowy z wykładowcą na żywo.
- Materiały szkoleniowe są takie same jak na szkoleniu stacjonarnym.
- Certyfikat wydawany jest taki sam jak na szkoleniu stacjonarnym + zaświadczenie MEN.
- Zagadnienia i treści szkolenia są takie same.
- Materiały szkoleniowe i certyfikaty wysyłamy paczką - kurier DPD po ukończeniu kursu.
Prowadzący :
Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta
Ukończył psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku psychologia kliniczna i pedagogikę na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył 4 – letnie Studium Psychoterapii w Laboratorium Psychoedukacji – w ośrodku rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Należy do Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
W codziennej pracy prowadzi psychoterapię osób dorosłych, dzieci i młodzieży, a także prowadzi grupy Treningu Umiejętności Społecznych. Prowadzi zespół psychologów i pedagogów, wspiera merytorycznie i organizacyjnie liczne grupy TUS. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu Treningów Umiejętności Społecznych i w pracy z osobami z zespołem Aspergera i ich rodzinami.
Współpracujemy z Urzędem Pracy. Aby dostać dofinansowanie 100% na szkolenie należy złożyć wniosek w programie KFS w swoim Urzędzie Pracy.
Trening Umiejętności Społecznych
Grupa docelowa:
-Szkolenie skierowane do osób pracujących z dziećmi i młodzieżą (psychologów, pedagogów, pedagogów specjalnych, logopedów, terapeutów, terapeutów SI). W szczególności dla osób pracujących z dziećmi i młodzieżą z diagnozą autyzmu i Zespołu Aspergera.
Czas trwania:
Szkolenie dwudniowe łącznie 16 h - 9.00-16.00.
Na maila dostaną Państwo link do zalogowania się. Potrzebny od uczestnika będzie komputer z kamerą i słuchawki z mikrofonem.
Program szkolenia:
- Dzień pierwszy:
- 1. Trening Umiejętności Społecznych:
- a) podstawowe założenia (wg Goldsteina)
- b) podstawowe metody
- c) cele indywidualne i grupowe
- d) korzyści z TUS
- e) rola terapeutów
- f) podstawowe założenia organizacyjne tj. liczba uczestników/czas trwania/częstotliwość sesji.
2. Dobór do grupy:
a) główne trudności przejawiane przez dzieci z diagnozą ze spektrum autyzmu (w tym Zespół Aspergera)
b) dostosowanie form terapii do potrzeb dzieci
3. Organizacja zajęć:
a) umiejętności społeczne ćwiczone podczas TUS
b) plany zajęć
c) narzędzia do pracy z grupą
d) określenie systemów motywacyjnych
e) określenie zasad panujących na grupie oraz ich wprowadzenie i egzekwowanie
f) wyznaczenie celów indywidualnych i grupowych
g) współpraca z rodzicami/opiekunami uczestników
h) zasady reagowania w sytuacji występowania zachowań trudnych
i ) dostosowanie form pracy do specyfiki grupy (grupa otwarta, grupa zamknięta).
- Dzień drugi:
- 1. Praca warsztatowa mająca na celu:
a) dobór grupy - zasady rekrutacji, kryteria
b) konsultacja - wywiad z rodzicam
c) określenie celów i narzędzi pracy
d) określenie planu zajęć - przykłady
e) opracowanie systemu motywacyjnego - przykłady
f) określenie strategi postępowania w sytuacji wystąpienia zachowań trudnych,- procedura działania
g) superwizja,
h) fazy grup TUS - omówienie szczegółowo wraz z przykładami
i) opracowanie scenariusza zajęć
j) videotrening - omówienie
k) trudni uczestnicy - jak sobie radzić z gadułą, ruchliwym, milczącym, kozłem ofiarnym, błaznem grupowym, liderem,outsiderem, agresorem, symbiotyczną parą.
Cena szkolenia obejmuje:
–16 godzin zegarowych,
–materiały szkoleniowe,
–certyfikat o ukończeniu szkolenia.
Rezygnacja i zwrot kosztów:
W przypadku rezygnacji ze szkolenia należy poinformować o tym mailowo najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem szkolenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej 14 dni przed szkoleniem i nieobecność osoby na szkoleniu zwalnia organizatora z obowiązku zwrotu opłaty za szkolenie.
Zapisy:
Celem zapisania się proszę o skorzystanie z gotowego formularza – karta zgłoszeniowa dostępna na głównej stronie w górnym pasku
Lub
Prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres email: biuro@soyer.edu.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
nazwa, miasto i termin szkolenia
imię i nazwisko uczestnika (zostanie umieszczone na certyfikacie)
adres e-mail uczestnika (kwestie organizacyjne)
nr telefonu komórkowego (ewentualne powiadomienia SMS)
kod pocztowy i miasto zamieszkania uczestnika
W przypadku gdy osobą zamawiającą jest osoba inna niż uczestnik szkolenia - dodatkowo:
imię i nazwisko zamawiającego
adres e-mail zamawiającego
nr. telefonu komórkowego zamawiającego
Jeżeli istnieje potrzeba otrzymania faktury na firmę - dodatkowo:
nazwa firmy
pełny adres firmy
NIP firmy
Jeżeli istnieje potrzeba otrzymania faktury na osobę prywatną - dodatkowo:
imię i nazwisko
pełny adres (ulica, nr domu, miasto, kod pocztowy)
W przypadku jednorazowego zapisu większej ilości osób, bardzo prosimy
o informację, czy każdy z uczestników będzie płacił za siebie oddzielnie,
czy zamówienie zostanie opłacone w całości.
Wpłaty:
Płatność przelewem. Numer konta bankowego do wpłaty podajemy mailem przed szkoleniem. Wpłaty dokonują Państwa na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia.