OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • Terapia Ręki    ......... Nowe terminy
  • Dyspraksja - Kurs międzynarodowy
  • NDTA / BOBATH
  • Integracja Sensoryczna

Zestaw Narzędzi Sensorycznych dla dzieci szkolnych -


Data rozpoczęcia szkolenia 2017-11-17
Data zakończenia szkolenia 2017-11-18
Ilość dni 2
Godziny rozpoczęcia 12.00-15.30 oraz, 8.30-15.30
Miasto Warszawa
Adres Warszawa, al. Jerozolimskie 123a, Millenium Plaza
Cena 990 zł + 23% Vat = 1217,7 zł

Cena bez Vat dla opłacających szkolenie ze środków publicznych.
Opis


 




Kurs prowadzi:

Susan Swindeman, OTR, and Maureen Kane-Wineland, PhD, OT/L 


Opis ogólny:

 Są to bardzo oryginalne, praktyczne, PRZYJEMNE dla uczestników warsztaty! Uwzględniają demontracje z zakresu integracji sensorycznej oraz przetwarzania sensorycznego mające na celu pokazanie sposobów  wzbogacanie środowiska tak by było ono „bezpieczne sensorycznie” dla uczniów, rodziców, oraz nauczycieli.  Uczestnicy nauczą się, poprzez praktyczne doświadczenia, jak używać piłek do siedzenia oraz innych aktywności opartych na sensoryce w sali szkolnej oraz w domu.Te bezpieczne sensorycznie strategie są opracowane w celu zastosowania ich w życiu codziennym dziecka oraz w szkole (plastyka, muzyka, autobus, stołówka, klasa) domu, i otaczającym środowisku. Zostaną również zademonstrowane oraz praktycznie doświadczone aktywności Skrzyni z Narzędziami. Omówione zostanie także dostosowanie aktywności tak aby promować „właściwe wyzwanie”.

Do kogo skierowane są warsztaty:
Terapeuci zajęciowi, fizjoterapeuci, logopedzi, psychologowie, muzykoterapeuci, nauczyciele, personel edukacji specjalnej, pracownicy społeczni, i rodzice.
 

Poziom kursu:  Początkujący do średniozaawansowany 
 
 

Program szkolenia:

Dzień 1 (17 Październik ):

12:00 -12:30   Rejestracja
12:30-13:00    Wyzwania w domu, szkole, oraz innych środowiskach
13:00- 14:00   Zrozumienie konceptów sensorycznych
14:00-14:15    Przerwa
14:15-15:30    Zrozumienie konceptów sensorycznych (kontynuacja)
 
 

Dzień 2 (18 Październik):

8:30-10:00     -Aktywności Skrzyni z Narzędziami z udziałem uczestników
10:00-10:15   -Przerwa
10:15-11:30    - Aktywności Skrzyni z Narzędziami z udziałem uczestników (kontynuacja)
11:30 - 12:30  - Przerwa obiadowa     
12:30 -14:00   - Aktywności Skrzyni z Narzędziami z udziałem uczestników (kontynuacja)
14:00 - 14:15   - Przerwa
14:15 - 15:00   -  Stwarzanie „bezpiecznych sensorycznie” przestrzeni do nauki
15:00 - 15:30   - Dyskusja/Pytania
  
 

Cele:
Uczestnicy:
•          uczestnicy poznają tematy integracji sensorycznej oraz przetwarzania sensorycznego w przystępny sposób
•          zidentyfikują swoje własne (jako dorosłych) potrzeby sensoryczne
•          poznają w jaki sposób zachowania uczniów mogą być związane z wyzwaniami w obrębie ich przetwarzania sensorycznego.
•          zrozumieją koncepty związane z aktywnościami Skrzyni z Narzędziami
•          będą umieli stworzyć „bezpieczne sensorycznie” przestrzenie w środowiskach szkolnym i domowym

Prosimy u wygodny strój do ćwiczeń praktycznych!!!