OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • ADOS - 2 Diagnoza Autyzmu
  • Poradnia diagnostyczna

Zachowania Prowokacyjne Uczniów - jak sobie z nimi radzić? -


Data rozpoczęcia szkolenia 2021-04-17
Data zakończenia szkolenia 2021-04-17
Ilość dni 1
Godziny rozpoczęcia 9.00-16.00
Miasto
Adres ONLINE
Cena 350 zł
Opis


Opis szkolenia:

PROSIMY O PODAWANIE W ZGŁOSZENIACH PRYWATNYCH ADRESÓW MAILOWYCH W CELU REJESTRACJI DO ZAJĘĆ.
 
Link do webinaru otrzymają Państwo kilka dni przed szkoleniem.

Szkolenie organizujemy na platformie ZOOM.

Korzystanie z platformy ZOOM  nie wymaga z Państwa strony żadnych skomplikowanych działań. Przed szkoleniem otrzymają Państwo wiadomość mailową z zaproszeniem do uczestnictwa w szkoleniu z informacjami odnośnie daty i godziny rozpoczęcia.

Aby dołączyć do spotkania należy stosować się do instrukcji zawartej w mailu.
Następnie zostaną Państwo przekierowani do okna, w którym zostanie wyświetlony obraz z kamery wykładowcy, sekcja z prezentacją oraz sekcja czatu za pomocą którego mogą się Państwo komunikować z prowadzącym.

Mają Państwo możliwość zadawania pytań i rozmowy z wykładowcą.




Celem warsztatu jest:

• rozpoznanie prowokacji w komunikowaniu się z uczniem;
• zapoznanie z schematem analizy funkcjonalnej trudnych zachowań
• omówienie strategii prewencyjnych i strategii opartych na konsekwencjach w odpowiedzi na zachowania agresywne uczniów
• wzmocnienie umiejętności komunikacji z uczniem opartej na porozumieniu; niwelowanie barier komunikacyjnych



Program szkolenia:


1. Prowokacja – kiedy się zaczyna?
a)Przyczyny skrajnej złości
 
2. Kiedy rodzi się agresja - psychologiczne uwarunkowania agresji u dzieci i nastolatków.
a) Zadanie- jakie są problemy dzieciaków w odniesieniu do grupy rówieśniczej w klasie I, VI i VIII? Punkt wyjścia do tego co jest problemem dzieciaków a co ich problemem? Czy są adekwatni w reakcjach do tego co się dzieje w grupie?
b) Zadanie- Jak dzieciom wolno się złościć? Kodeks złości / Kontrakt.

3. Konflikt w szkole- nauczyciel w ogniu krytyki - przyczyny konfliktów w szkole.
a) Jakich nauczycieli lubili i dlaczego? Jakich nie i dlaczego?

4. Jak reagować na trudne zachowania uczniów?-schemat analizy funkcjonalnej

5. Wiem co robić – kontrola emocji przez nauczyciela.
a)Komunikacja- „słowa- gesty, które ranią”